Veelgestelde vragen

1Wat zijn de in- en uitchecktijden van mijn accommodatie?
Inchecken vanaf 16:00u en op de laatste dag dient U de accommodatie uiterlijk 10:00u te verlaten. In overleg soms mogelijk om uiterlijk om 10:30u uit te checken.
2Is er sprake van een schoonmaaktoeslag?
Bij een kort verblijf van 1 nacht is de schoonmaaktoeslag € 10.
3Is er een mogelijkheid om extra bedden te plaatsen in het appartement?
In sommige appartementen is het bijplaatsen van een kinderbedje en/of een extra slaapgelegenheid voor volwassenen mogelijk. Vraag naar de beschikbaarheid.
4Zijn beddengoed en handdoeken inbegrepen?
Ja, beddengoed is in de prijs inbegrepen en handdoeken inclusief vaat- en theedoek zijn ook inbegrepen.
5Wat is er in de badkamer aanwezig?
In de badkamer vindt U handdoeken, föhn, schoonmaakmiddel voor het toilet, toiletpapier, wc borstel en een prullenbak. Shampoo en zeep zijn niet aanwezig.
6Welke apparatuur is er aanwezig in de keuken?
U vindt in al onze keukens een 2 pits elektrische kookplaat, waterkoker, filter-koffiezetapparaat, koelkast en een combi-magnetron.
7Kan ik mijn auto veilig wegzetten?
U kunt uw auto gratis parkeren op ons eigen ruime parkeerterrein. Deze is s'avonds na 23:00 uur alleen toegankelijk met een keycard die U bij uw kamerbescheiden ontvangt.
8Kan ik mijn (elektrische) fiets veilig wegzetten?
Voor onze gasten is er een afgesloten fietskelder met vloerankers voor het stallen van de fietsen.
9Wat zijn de faciliteiten voor mijn (elektrische) fiets?
Voor de elektrische fietsen is er een oplaadpunt aanwezig. Daarnaast kunt u uw fiets schoonmaken met onze waterslang.
10Is er een mogelijkheid om buiten te zitten?
Onze gasten kunnen gebruik maken van onze ruime tuin achter het appartementencomplex waar men gezellig kan zitten en genieten van het zonnetje.